Ticketverkoop

Tickets reserveren
Wij verzoeken je om online te reserveren. Indien dit onmogelijk is dan kan je tijdens de openingstijden telefonisch of fysiek terecht bij onze balie. Pinnen? Ja graag!

Lees hier meer over veelgestelde vragen over je bezoek aan De Naald ten tijde van corona. 

Rolstoelplaatsen reserveren
Indien je rolstoelplekken wilt reserveren, stuur dan een mail naar reserveringen@westlandtheater.nl.
Per voorstelling zijn er enkele rolstoelplekken gereserveerd. De aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld en toegewezen. 

Tips online reserveren
Als je een oude internetbrowser hebt, kan het zijn dat je een foutmelding bij het online reserveren krijgt. Uit veiligheidsoverwegingen ondersteunt ons online verkoopsysteem alleen recente versies van internetbrowsers.

Controleer via BROWSERCHECK of jouw browser voldoet.

Voordeliger uit met e-tickets!
Profiteer van het gemak van e-tickets. Deze kan je zelf op elk gewenst moment thuis printen. Je hoeft niet langer meer in de rij bij de balie te staan, maar je kan direct doorlopen naar de ticketcontrole. Jouw e-tickets vind je onder 'Mijn agenda' bij je account. E-tickets zijn ook vanaf een telefoon te scannen. 

Bonnen verzilveren
Helaas is het niet mogelijk om online te betalen met een papieren theaterbon, een MaDiWoDo-bon of een VVV Irischeque. Indien je in het bezit bent van één van deze bonnen dan kan je dit van te voren aangeven via reserveringen@westlandtheater.nl. 

Let op: bij voorstellingen van derden waar WestlandTheater De Naald géén ticketverkoop voor doet, is de balie niet drie kwartier voor aanvang geopend.

Tickets ruilen of annuleren
Tot maximaal drie dagen voor de voorstelling of film kan je reeds gekochte tickets inruilen voor een tegoedbon of ruilen voor plaatsbewijzen voor een andere voorstelling of film. De administratiekosten hiervoor bedragen € 1,75 per ticket. Bij ticketverkoop voor derden gelden afwijkende voorwaarden. Doorgaans kunnen er dan géén plaatsbewijzen geretourneerd worden.

Door de AVG wetgeving is het vanaf 25 mei 2018 niet langer toegestaan (digitale) tegoeden over te schrijven van de ene gast naar de andere gast. Mocht dit toch wenselijk zijn, dan dient er een akkoordverklaring ingevuld te worden.

Klik HIER om de akkoordverklaring te downloaden. De ingevulde verklaring mail je naar reserveringen@westlandtheater.nl

Tickets kwijt?
Uitsluitend op de dag van de voorstelling of film kan je bij de balie een duplicaatticket krijgen. Hiervoor wordt wordt € 0,50 per ticket in rekening gebracht.

Voorstelling geannuleerd?
Indien een voorstelling wordt geannuleerd, brengen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Bij annulering wordt je geld gerestitueerd of wordt in sommige gevallen de mogelijkheid geboden je tickets om te ruilen voor een andere voorstelling. Je ontvangt hierover persoonlijk bericht.

Uitverkochte voorstellingen
Bij uitverkochte voorstellingen komen op het laatste moment soms plaatsen vrij. Je kan je via www.westlandtheater.nl en gedurende onze openingstijden, telefonisch of aan de balie op de wachtrij (laten) plaatsen.

Heb je andere vragen over je tickets? Stuur een e-mail naar reserveringen@westlandtheater.nl.
Wij helpen je dan graag verder.

Prijzen bioscoop

        Online 
 (kortingsprijs)   
 Regulier 
 (balie / telefoon)   
 Ochtend - en middagfilm  € 7,00  € 7,75
 Avondfilm  € 8,25  € 9,00
 TOP film  € 7,25  € 8,00
 CJP korting
(ma/di/wo/do)
 nvt  € 1,00
 Toeslag 3D film  € 1,50  € 1,50
 3D bril  € 1,00  € 1,00
 Specials  geldende prijs  geldende prijs