Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ik wil graag naar een film of voorstelling. Hoe reserveer ik tickets?
Wij verzoeken je om online te reserveren. Dit kan eenvoudig via een eigen account. Mocht online reserveren niet mogelijk zijn, neem dan contact op met onze balie gedurende de openingstijden. Indien je bij ons afrekent, vragen wij om met pin te betalen. E-tickets kunnen ook vanaf een telefoon gescand worden. 

Hoelang van tevoren kan ik mijn kaarten annuleren? 
Tot maximaal drie dagen voor de voorstelling of film je reeds gekochte kaarten inruilen voor een tegoedbon of ruilen voor plaatsbewijzen voor een andere voorstelling of film. De administratiekosten hiervoor bedragen € 1,75 per kaart. Bij kaartverkoop voor derden gelden afwijkende voorwaarden. Doorgaans kunnen er dan géén plaatsbewijzen geretourneerd worden.

Zijn er pauzes in de films en theatervoorstellingen?
Er zijn pauzes in theatervoorstellingen en films waar dit van toepassing. De bar is geopend om een drankje en/of snacks te halen. 

Waar kan ik straks plaatsnemen?
Je kan plaatsnemen op de rij- en stoelnummer welke vermeld staat op jouw ticket. 

Hoe werkt jullie luchtzuivering?
Al onze publieksruimtes worden mechanisch met 100% buitenlucht geventileerd. Hierdoor is er géén sprake van recirculatie van lucht. 

Is de bar geopend?
De bar is volledig geopend. Vooraf, tijdens de pauze kan je een drankje halen, deze mag niet mee de zaal in. Met uitzondering van de film. 

Is er een nazit?
Er is gelegenheid voor een nazit. 

Kan ik gebruikmaken van het toilet?
Je kunt gebruikmaken van het toilet. De toiletten worden regelmatig grondig door ons gereinigd.

Een warm welkom!