Veelgestelde vragen



Voor een bezoek aan De Naald vragen wij vriendelijk jouw medewerking:
> Om toegang te krijgen tot theatervoorstellingen en films en foyer dienen gasten vanaf 13 jaar in het bezit te zijn van een geldig corona toegangsbewijs en een mondkapje te dragen in de publieke ruimte. Dit is een door de overheid ingesteld en daarmee publiek instrument. Op onze website vind je hier meer informatie over.

> Bij klachten; blijf thuis. Geef zo spoedig mogelijk de annulering aan ons door - tot een uur voor de voorstelling of film - via reserveringen@westlandtheater.nl. Wij annuleren je kaarten, het bedrag (minus de administratiekosten) zetten wij op jouw account als digitaal tegoed. Dit tegoed kan je gebruiken bij een volgende (online) bestelling van theater- of filmkaarten.

Voorstellingen en films met een coronatoegangsbewijs
Voor de voorstellingen en films is een coronatoegangsbewijs nodig. Er zit 1,5 meter afstand tussen jou en andere bezoekers tijdens de voorstelling/film in de zaal. Daarnaast is ook een mondkapje verplicht in de publieke ruimten. Het mondkapje mag af, als je op je plek in de zaal zit. 

Klik hier voor meer informatie over het coronatoegangsbewijs.

Ik heb kaartjes voor een voorstelling die niet door kon gaan vanwege de Corona crisis. 
Wij hebben bezoekers persoonlijk geïnformeerd over de voorstellingen die geannuleerd of verplaatst zijn. Check je spambox indien je geen bericht hebt ontvangen of controleer of de contactgegevens nog up to date zijn. Indien je de mail gemist hebt of geen keuze hebt gemaakt dan wordt het bedrag op jouw tegoed gezet. 

> Wanneer een voorstelling verplaatst is blijven je oorspronkelijke tickets gewoon geldig voor de nieuwe datum. Wil je de kaartjes toch liever retourneren? Dat kan tot een uur voor de voorstelling. 

Ik wil graag weer naar een film of voorstelling. Hoe reserveer ik kaarten?
Wij verzoeken je om online te reserveren. Dit kan eenvoudig via een eigen account. Mocht online reserveren niet mogelijk zijn, neem dan contact op met onze balie gedurende de openingstijden. Indien je bij ons afrekent, vragen wij om met pin te betalen. E-tickets kunnen ook vanaf een telefoon gescand worden. 

Ik heb heb koorts / griepklachten / ik ben verkouden, kan ik mijn kaarten annuleren?
Ja, dat kan. We vragen je zo spoedig mogelijk om je annulering aan ons door te geven - tot een uur voor de voorstelling of film - via reserveringen@westlandtheater.nl. 

Wij annuleren je kaarten, het bedrag (minus de administratiekosten) zetten wij op jouw account als digitaal tegoed. Dit tegoed kan je gebruiken bij een volgende (online) bestelling van theater- of filmkaarten.

Is er een gezondheidscheck bij binnenkomst?
Deze wordt online gedaan bij het reserveren van kaarten, maar ook bij binnenkomst kunnen wij deze nog afnemen. Daarnaast dienen gasten vanaf 13 jaar in het bezit te zijn van een geldig coronatoegangsbewijs.

Is het dragen van een mondkapje verplicht?
Het dragen van een mondkapje is verplicht in de publieke ruimten. Het mondkapje mag af, als je op je plek in de zaal zit. 

Zijn er pauzes in de films en theatervoorstellingen?
In zowel de film- als theatervoorstellingen zijn er nu helaas geen pauzes. In enkele gevallen is het nodig tijdens een voorstelling om het decor te veranderen. Hierdoor kan een korte onderbreking plaatsvinden maar wij verzoeken je dringend om dan op je plek in de zaal te blijven zitten en je niet naar onze foyer te begeven. Onze bar is gesloten dus je kan ook geen drankjes kopen. Een sanitaire stop in de pauze is natuurlijk altijd geoorloofd. 

Waar kan ik straks plaatsnemen?
> Je koopt een kaartje voor een film zonder rij- en stoelnummer, bij aanvang word je door onze medewerkers naar je plek in de zaal gewezen. 

> Je koopt een kaartje voor een voorstelling met rij- en stoelnummer, deze staat op het ticket vermeld. 

Hoe werkt jullie luchtzuivering?
Al onze publieksruimtes worden mechanisch met 100% buitenlucht geventileerd. Hierdoor is er géén sprake van recirculatie van lucht. 

Is de bar geopend?
Net als alle horeca sluit ook onze horeca om 17.00 uur. Wij verzoeken je om je drankje af te halen bij de bar en deze meteen mee te nemen de zaal in. Onze zitplaatsen in de foyer zijn de gehele dag gesloten. 

Is er een nazit?
Op dit moment is er geen nazit. Onze foyer is de gehele dag gesloten en onze horeca/bar sluit om 17:00 uur. 

Kan ik gebruikmaken van het toilet?
Je kunt gebruikmaken van het toilet. De toiletten worden regelmatig grondig door ons gereinigd.

We volgen te allen tijde de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Wanneer de richtlijnen wijzigen, passen we ons beleid en de maatregelen hier op aan. Een warm welkom! 

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen